DESCRIPTION

Wat je doet

  • Als servicedeskmedewerker ben je het eerste aanspreekpunt voor eindgebruikers met IT-problemen. Denk hierbij aan problemen met software, printers of mobiele apparaten. Je registreert het incident en probeert het eerst en vooral zelf op te lossen. Lukt dit niet, dan informeer je de meest geschikte collega.
  • Je registreert alle binnenkomende incidenten op uniforme wijze en je zorgt voor een correcte informatieoverdracht aan onze klanten.
  • Herken je regelmatig terugkerende wensen en vragen? Dan koppel je dit terug aan de teamleader.
  • Je vertegenwoordigt de ServiceDesk en herkent mogelijkheden om bestaande diensten of processen te verbeteren.
 
Wie je bent
 
  • Je weet het hoofd altijd koel te houden en blijft bij om het even welk probleem klant- en servicegericht.
  • In een gesprek neem je de leiding en vraag je actief door om duidelijk in kaart te brengen wat de klant wilt.
  • Kernwoorden die je omschrijven: nauwkeurig, analytisch, klantgericht en verantwoordelijk.
 
 
Wat je hebt
 
  • Een ongekende passie om IT-problemen op te lossen.
  • Je hebt ervaring met Microsoft-georiënteerde omgevingen zoals Azure, Office 365, Exchange, Citrix, SCCM, Windows 7 en 10.
  • Je hebt ruime kennis van ITIL.
  • Goede registratievaardigheden.